ÇORLU TİCARET VE SANAYİ ODASI

EN DE

Üyelerimize Çağrı Merkezi Kolaylığı, Çorlu TSO Call Center 1 Mart 2018´de Faaliyete Geçiyor

27 Şubat 2018
Üyelerimize Çağrı Merkezi Kolaylığı,  Çorlu TSO Call Center 1 Mart 2018´de Faaliyete Geçiyor

Üyelerimize daha hızlı ve etkin hizmet sunmak için Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası (Çorlu TSO) 0850 305 5959 no lu  Çağrı Merkezi kuruldu.

Odamız Üyelerinden gelen talep ve öneriler ile tespit edilen sorunlar artık Call Center üzerinden, daha hızlı ve pratik olarak yanıt bulacak. Bu uygulama için hazırlanan 0850 305 5959 no lu hattı çeviren Üyeler, hafta içi 08:30 – 12:30, 13:30 – 17:30 saatleri arasında öneri, talep, ve şikayetlerini anında ve en kolay yoldan yetkililere iletebileceklerdir.

0850 305 59 59 NO LU ÇAĞRI MERKEZİ İÇİN EKSTRA ÜCRET ÖDENMEYECEKTİR

Odamızın hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik çalışmalarımız kapsamında, Üyelerimize daha hızlı ve etkin hizmet sunabilmek, bilgi, danışma, yönlendirme ve benzeri istekleri anlık olarak karşılayabilmek amacıyla “Çorlu TSO Çağrı Merkezi” 1 Mart 2018’de hizmete açılacaktır. Odamızın tüm birimlerinde sunulan hizmetlere ilişkin sorularınız, Çağrı Merkezimizin 0850 305 5959 numaralı hattından, herhangi ekstra bir ücret ödenmeksizin, operatörlerimiz tarafından cevaplandırılmaya başlanacaktır.

GÜNCEL