Çorlu TSO Akademide “Müşteri İlişkileri” Eğitimi Gerçekleşti
18 Haziran 2019
İç Müşterilerimiz (Çalışanlar-Birimler), Dış Müşterilerimiz (Kurumun Para Kazandığı Asıl Kitle), İletişim Tarzlarımız, Hitap Şeklimiz, Beden Dilimiz, Geri Veri (Olumlu Geri Veri / Olumsuz Geri Veri), Problem Çözme konularında bilgilerin aktarıldığı “Müşteri İlişkileri” eğitimi Lale Güzel’in sunumlarıyla18 Haziran 2019 Salı günü Odamız Batı Eğitim Salonunda gerçekleşti.
Eğitim sonunda katılımcılara sertifikaları takdim edildi.
- Haberler
- Duyurular
- Meslek Komitesi Haberleri
- 1. Meslek Komitesi Haberleri
- 2. Meslek Komitesi Haberleri
- 3. Meslek Komitesi Haberleri
- 4. Meslek Komitesi Haberleri
- 5. Meslek Komitesi Haberleri
- 6. Meslek Komitesi Haberleri
- 7. Meslek Komitesi Haberleri
- 8. Meslek Komitesi Haberleri
- 9. Meslek Komitesi Haberleri
- 10. Meslek Komitesi Haberleri
- 11. Meslek Komitesi Haberleri
- 12. Meslek Komitesi Haberleri
- 13. Meslek Komitesi Haberleri
- 14. Meslek Komitesi Haberleri
- 15. Meslek Komitesi Haberleri
- 16. Meslek Komitesi Haberleri