ÇORLU TİCARET VE SANAYİ ODASI

EN DE

Aktif Pazarlama ve Müşteri Memnuniyeti Eğitimi

2 Şubat 2015

SAYIN ÜYEMİZ

                                                                                                                      1303

                                                                                                                   02/02/2015

           Odamız tarafından 09 Şubat 2015 tarihinde gerçekleştirilecek "Aktif Pazarlama ve Müşteri Memnuniyeti " konulu eğitime katılımınızı rica eder, memnuniyet duyarız.

           Saygılarımızla,

        İbrahim KARAĞÖZ

           Genel Sekreter

  

Eğitim İçeriği:

Eğitimin Konusu: Pazarlama nedir?, Satış nerede başlar?, Pazarlama karması, Etkili pazarlama ve satış, Müşteri ilişkileri yönetimi, Müşteri odaklı anlayış, Müşteri ilişkileri yönetimini zorunlu kılan gelişmeler, Müşteri ile iletişim teknikleri

Eğitimci: Fatih YALDIZ

Yer: Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Konferans Salonu / Şeyhsinan Mah. Kantarcı Sok. No:16

Saat: 10:00-18:00

 

Kayıt için İrtibat: Kalite Yön. Temsilcisi Buket ÖZÇELİK GÜRCAN ([email protected]  ,Telefon: 0282 651 10 96 Dâhili: 140)

 

Not: Eğitime kayıt yaptırıp katılım gösteren tüm katılımcılara "Katılım Sertifikası" verilecektir. Eğitimimiz Ücretsizdir.

GÜNCEL