ÇORLU TİCARET VE SANAYİ ODASI

EN DE

Çorlu TSO´dan Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Eğitimi

2 Temmuz 2012

  SAYIN ÜYEMİZ

                                                                                                                          6950

                                                                                                                          02/07/2012

          Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası olarak; 05 Temmuz 2012 tarihinde saat: 14:00-18:00 arasında gerçekleştireceğimiz; "Pazarlama ve Müşteri İlişkileri"  konulu eğitim seminerinin programını  bilgilerinize sunar; katılımınızdan memnuniyet duyarız.

           Saygılarımızla,

       İbrahim KARAĞÖZ                       

         Genel Sekreter

 

PROGRAM

05  Temmuz 2012, Perşembe

Konu                : Pazarlama ve Müşteri İlişkileri

Eğitmen                : Tuba TÜZCÜ - Okan Üniversitesi Öğretim Görevlisi

13:30                : Kayıt

14:00                : Eğitim Başlangıç.

Konu Başlıkları :  

  • Pazar Nedir? Pazarlama nedir? 
    Pazarlama amacı nadir? 
    Nasıl yapılır? 
    Pazarlama stratejileri ve süreçleri. 
    Müşteri İlişkileri Yönetimi Nedir? 
    Müşteri İlişkileri Yönetimi Önemi 
    CRM Süreçleri 
    Operasyon nedir? Operasyonel Sonuçlar Nelerdir? 
    Müşteri Memnuniyeti 
    Şikayetlerin Ele Alınması

18:00                    : Eğitimin Sonu.

Yer                        :Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası/ Konferans Salonu

                             (Şeyhsinan Mah. Kantarcı Sk. No:16 ÇORLU)

L.C.V.                     : Canev SUNDUR -Halkla İlişkiler Sorumlusu

                              Tel.: 282.652 7978 - 652 7979 (Dah.122) [email protected]

GÜNCEL