ÇORLU TİCARET VE SANAYİ ODASI

EN DE

A Sınıfı 5 Yıldızlı Çorlu TSO, TSE´den Aldığı Kalite Belgesini Yenileyerek Bir İlke İmza Attı

23 Aralık 2016
A Sınıfı 5 Yıldızlı Çorlu TSO, TSE´den Aldığı Kalite Belgesini Yenileyerek Bir İlke İmza Attı

Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası (Çorlu TSO), Türk Standardları Enstitüsü (TSE) Baş Tetkik Görevlileri; Arzu Gülhan Yüzereroğlu ve Elif Özkök tarafından 22 - 23 Aralık 2016 tarihlerinde gerçekleştirilen tetkikler sonucunda; TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi'ni yeniledi ve TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi'ni almaya hak kazandı.

            Çorlu TSO'nun TSE İstanbul Belgelendirme Müdürlüğü'nün yetki alanında    TS EN ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi Revizyonlu Belgesi'ni alan ilk ticaret ve sanayi odası olduğunu belirten Çorlu TSO Yönetim Kurulu Başkanı Enis Sülün, bir ilke daha imza atıldığını dile getirdi.

            Çorlu TSO Yönetim Kurulu Başkanı Enis Sülün; "A Sınıfı 5 Yıldızlı Akredite Oda Olduğumuzu Bir Kez Daha Kanıtladık"

            Enis Sülün; "01 Eylül 2005 tarihinde TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Belgesini alan Odamız 11 yıldır sürdürdüğü çalışmaları ile bu belgenin sadece  duvarlara asılan belge olmadığını bugün bir kez daha kanıtlamıştır. Bölgemizde hem Üyelerimize hem de diğer Oda/Borsalarımıza öncülük ederek Türk Standardları Enstitüsünden almış olduğumuz TS EN ISO 9001:2015 Revizyonlu Kalite Yönetim Sistemi Belgemiz ve TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Belgemiz ile A Sınıfı 5 yıldızlı Akredite oda olduğumuzu bir kez daha kanıtladık" dedi.

            "ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi, Üyelerimize Verdiğimiz Hizmetin Kalitesini Artıracaktır"

            Müşteri memnuniyetinin öneminden bahseden Enis Sülün; "Üyelerimizin taleplerini, önerilerini ve şikayetlerini müşteri memnuniyet sistemi kapsamında alarak Odamızı, Çorlu'yu, Çorlu'daki ticaret ve sanayiyi geliştirmeye çalışıyoruz. Odamızın tüm faaliyetleri için etkin ve verimli bir şikayet ele alma sürecinin kurulumu ve geliştirilmesi için rehberlik sunan ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi  ile Üyelerimize daha iyi bir hizmet sunarak fayda sağlamayı hedefliyoruz. Almış olduğumuz bu belge ile Odamızın saygınlığını, memnuniyetsizlikleri giderme yeteneğini artırırken, Üyelerimizin geri bildirimlerine dayanarak hizmet kalitesini iyileştirilmesine katkı sunulacaktır" açıklamasında bulundu.

            TSE İstanbul Belgelendirme Müdürlüğü Baş Tetkik Görevlisi Arzu Gülhan Yüzereroğlu; "Çorlu TSO, TS EN ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi Revizyonlu Belgesi'ni Hak Ediyor"

            TSE İstanbul Belgelendirme Müdürlüğü Baş Tetkik Görevlisi Arzu Gülhan Yüzereroğlu tetkikle ilgili yaptığı açıklamada; "Bugün gerçekleştirdiğimiz denetimde Çorlu TSO'nun iyi uygulamalarını ve başarılarını gördük. İyi bir yönetici kadronuz, başarılı, güleryüzlü ve dinamik bir personele sahipsiniz. TS EN ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi Revizyonlu Belgesi'ni almanız hususunda raporumuzu ileteceğiz. Başarılarınızın devamını diliyorum" açıklamasında bulundu.

            TSE İstanbul Belgelendirme Müdürlüğü Baş Tetkik Görevlisi Elif Özkök; "Çorlu TSO Standardlara Uygun Sistemi Kurmuştur"

            TSE İstanbul Belgelendirme Müdürlüğü Baş Tetkik Görevlisi Elif Özkök ise;   TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgelendirme Tetkiki neticesinde; Çorlu TSO'nun standarda uygun sistemi kurduğu ve istenilen düzeye geldiği görülmüş olup belge almaya hak kazandığı raporlanmıştır" dedi.

GÜNCEL