DOSYALAR / BELGELER
Müşteri Memnuniyet Anket Analizi 2021Müşteri Memnuniyet Anket Analizi 2020Müşteri Memnuniyet Anket Analizi 2019Müşteri Memnuniyet Anket Analizi 2018Müşteri Memnuniyet Anket Analizi 2017MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI
Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası, kalite değerleri çerçevesinde, güvenilirlik, dürüstlük, liderlik, ilkelerine bağlı, üye odaklı yönetim anlayışı ile;
- Odamıza ulaşan şikayetlerin şeffaf, objektif, adil, hesap verilebilir ve gizlilikle ele alındığını,
- Müşterilerimizin şikayet, talep, başvuru ve önerilerini Odamıza kolaylıkla ve ücretsiz iletebildiğini,
- Kendimizi müşterinin yerine koyarak, empatik yaklaşım ile hizmetlerimizin verildiğini,
- Müşteri memnuniyetinin temelinde çalışanlarımızın olduğunu, aynı şikayetin tekrar oluşmaması için gerekli düzeltici faaliyetlerin gerçekleştirildiğini,
- Teknolojiyi yakından takip ederek müşteri ihtiyaçlarına yenilikçi çözümlerin sağlandığını,
- Müşterilerimize sunulan hizmetlerde en hızlı reaksiyon süresinin sunulduğunu,
- Şikayetlerin yasal şartlara, kanunlara, yönetmeliklere uygun, sürekli iyileştirmeler ile çözümlerinin sağlandığını,
- Şikayetlerin çözümündeki hassasiyetimizi sürekli geliştirildiğini, müşteri şikâyetlerini tüm makul olan çözüm yolları tükenene ya da müşteri memnuniyeti sağlanana kadar takip edildiğini,
- Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi şartlarına uygun olarak Odamızın tüm üyeleri, çalışanları ve diğer paydaşlarına taahhüt ederiz.
ÇORLU TİCARET VE SANAYİ ODASI
MÜŞTERİ ŞİKAYET YÖNETİM SÜRECİ
Müşteri Şikayet İletişim Kanalları
- www.corlutso.org.tr Web sitemizdeki “Müşteri Öneri Şikayet Paneli” ile
- [email protected] E-mail adresine e-posta ile
- 0282 651 35 10 no’lu fax aracılığı ile
- 0282 651 10 96 no’lu telefon aracılığı ile
- 0544 654 59 59 Whatsapp hattı üzerinden mesaj ile
- Çorlu TSO Hizmet Binasın da bulunan “Öneri/Şikayet Kutusu” ile
- www.facebook.com/corlutsokurumsal sosyal medya hesabı üzerinden
- www.twitter.com/corlutso sosyal medya hesabı üzerinden
- CRM Modülü üzerinden gelen anket SMS ile
- Tüm personelimizle yüz yüze yaptığınız görüşmelerde ve üye ziyaretlerimizde bize bildirebilirsiniz.
Çorlu TSO , tüm iletişim kanallarından iletilen şikayetleri kayıt altına alır ve hizmetlerini iyileştirme yönünde bir fırsat olarak değerlendirir.
Çorlu TSO şikayet kabul yollarından en az birini ücretsiz tutmayı taahhüt eder. Bu taahhüt doğrultusunda telefon ve fax dışında kalan diğer iletişim kanallarından gelen şikayetleri ücretsiz kabul etmektedir.
Bildirimleri Kayıt Altına Alma
Üyelerimiz tarafından iletilen şikayetler farklı kayıt numaraları altında kayıt edilir ve üyemizin tercih ettiği geri dönüş kanalına göre, kayıt altına alındığına dair bilgilendirme yapılmaktadır. Paylaşılan her türlü kişisel bilgi gizlilik politikası doğrultusunda muhafaza edilmektedir.
Şikayetin İncelenmesi ve Değerlendirilmesi
Çorlu TSO kendisine ulaşan şikayetin önceliğini göz önüne alarak makul bir çabayla araştırma gerçekleştirir.
Hızlı bir çözüm bulunamıyorsa, şikayetçinin yerinde incelemelerde bulunmak için ziyaret gerekebilir. Müşteri Memnuniyet Yönetim Temsilcisi elde ettiği bulguyu Çorlu TSO’da şikayetin muhataplarına incelemeleri için gönderir.
Nihai Bilgilendirme
Müşteri şikayetlerinin mümkün olan en kısa sürede yanıtlanması Odamızın önceliklerindendir. İletilen tüm şikayetler objektif ve adil olarak değerlendirir, üyelerimiz kendisine iletilen bilgilendirmeden memnun olduğunda şikayet kaydı sonuçlandırılır.
Sürekli İyileştirme
Şikayetlerin yinelenmesini engellemek amacıyla düzeltici faaliyetler belirlenerek süreçlerimizi sürekli revize ederiz. Yapılan iyileştirme faaliyetlerin etkinliği sürekli izlenir.
- KURUMSAL
- Yönetim Kurulu Başkanı İzzet VOLKAN
- Meclis Başkanı Erdim NOYAN
- Misyon, Vizyon, Politika ve Değerler, SWOT Analizi
- Akredite Oda
- Mevzuat
- Tarihçe
- Çorlu TSO Stratejik Planı
- Çorlu TSO Faaliyet Raporu
- Yönetim Kurulu
- Meclis
- Organizasyon Yapısı
- Komisyon ve Kurullar
- Geçmiş Dönem Yönetim Kurulu Başkanlarımız
- Geçmiş Dönem Meclis Başkanlarımız
- Kardeş Odalarımız
- Çorlu TSO Personeli
- Çorlu TSO Etik Kuralları
- Üyelik ve İştirakler
- Tekirdağ Genç Girişimciler Kurulu
- Çorlu TSO Ormanı
- Çorlu TSO İlköğretim Okulu
- Çorlu TSO Tanıtım Filmi
- Çorlu TSO Yeni Hizmet Binası Görselleri
- Kurumsal Kimlik Kılavuzu ve Logolar
- HİZMETLER
- Ticaret Sicil İşlemleri
- Oda Sicil İşlemleri
- Faaliyet Belgesi
- Sigortacılık Levha Kaydı
- Kapasite Raporları
- Muhtelif Ekspertiz Raporları
- Salon Kiralama
- Yerli Malı Belgesi
- İmalatçı Belgesi
- Oda Hizmet Standartları
- Dolaşım Belgeleri (Menşe, Atr, Eur1)
- Rayiç Fiyatlarının Belirlenmesi
- İş Makinalarının Tescili
- Türk Malı Belgesi
- Onay Hizmetleri
- Fatura Tasdik İşlemleri
- Çıraklık Sözleşmesi Onayı
- Bağ-Kur İle İlgili İşlemler
- Kamu Kuruluşları İle İlgili Talepler
- Üye Kimlik Kartı
- İndirim Sağlayan Kuruluşlar
- Üye Bilgi Güncelleme
- Üyelerimizin Kampanyaları
- Türk Patent ve Marka Kurumu Bilgi / Doküman Birimi
- İnternet Alan Adları (İAA) Uyuşmazlık Başvurusu
- Trakya Dış Ticaret İstihbarat Merkezi
- BÖLGEMİZ HAKKINDA
- PROJELER
- BİLGİ MERKEZİ
- Odamız Üyeleri
- Bilgi Edinme Kanunu
- İhale İlanları
- Gerçek Kişi Başvuruları
- İhracatçı Üye Listesi
- Tüzel Kişi Başvuruları
- Banka Hesaplarımız
- Kişisel Verilerin Korunması Kanunu
- Teşvik Ve Yatırımlar
- İş Birliği Teklifleri
- Zoom Programı Kullanım Kılavuzu
- Fiyat Endeksleri
- Mali Takvim
- Yararlı Bağlantılar
- Haftalık Ekonomi Bülteni
- BİZE ULAŞIN