“ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Temel Eğitimi” Çorlu TSO Akademide Gerçekleşti
28 Ocak 2020
Çorlu TSO Akademi tarafından ISO 10002-2015 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi ve Tarihçesi, ISO 10002-2015 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sisteminin Faydaları, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Odaklılık Kavramları ve ISO 10002-2015 Standartları konularının işlendiği “ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Temel Eğitimi” 28 Ocak 2020 Salı günü Odamız Kuzey Eğitim Salonu’nda gerçekleşti.
Süleyman Serkan Yılmaz gerçekleştirdiği sunumlarla katılımcılara bilgiler verdi.
- Haberler
- Duyurular
- Meslek Komitesi Haberleri
- 1. Meslek Komitesi Haberleri
- 2. Meslek Komitesi Haberleri
- 3. Meslek Komitesi Haberleri
- 4. Meslek Komitesi Haberleri
- 5. Meslek Komitesi Haberleri
- 6. Meslek Komitesi Haberleri
- 7. Meslek Komitesi Haberleri
- 8. Meslek Komitesi Haberleri
- 9. Meslek Komitesi Haberleri
- 10. Meslek Komitesi Haberleri
- 11. Meslek Komitesi Haberleri
- 12. Meslek Komitesi Haberleri
- 13. Meslek Komitesi Haberleri
- 14. Meslek Komitesi Haberleri
- 15. Meslek Komitesi Haberleri
- 16. Meslek Komitesi Haberleri