ÇORLU TİCARET VE SANAYİ ODASI

EN DE

“ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Temel Eğitimi” Çorlu TSO Akademide Gerçekleşti

28 Ocak 2020
“ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Temel Eğitimi” Çorlu TSO Akademide Gerçekleşti

Çorlu TSO Akademi tarafından ISO 10002-2015 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi ve Tarihçesi, ISO 10002-2015 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sisteminin Faydaları, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Odaklılık Kavramları ve ISO 10002-2015 Standartları konularının işlendiği “ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Temel Eğitimi” 28 Ocak 2020 Salı günü Odamız Kuzey Eğitim Salonu’nda gerçekleşti.

Süleyman Serkan Yılmaz gerçekleştirdiği sunumlarla katılımcılara bilgiler verdi.

 

 

GÜNCEL