ÇORLU TİCARET VE SANAYİ ODASI

EN DE

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi

30 Mayıs 2023

SAYIN ÜYEMİZ

                                                                                                                            
Odamız tarafından 06 Haziran 2023 tarihinde gerçekleştirilecek olan ‘’ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi‘’ konulu eğitimimize katılımınızı rica eder, memnuniyet duyarız.

     Saygılarımızla,

     İbrahim KARAĞÖZ

     Genel Sekreter

Eğitim Tarihi: 6 Haziran  2023

Eğitim Saati  : 09:30  16:00

Eğitmen: Gözde Damla ASAN

Yer: Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Kuzey Eğitim Salonu

Eğitim Programı

  • 09:30 – 09:45  Tanışma ve Eğitim Hedefleri ve Beklentiler
  • 09:45 – 11:00  Müşteri Nedir ? Müşteri Şikayetlerini Nasıl Karşılıyoruz  Müşteri Memnuniyetini Nasıl Ölçüyoruz?

                                  ISO 10002 Standart Maddeleri (Kapsam - Bağlayıcı Atıflar -Terimler ve  Tanımlar-Kılavuz Prensipler)                  

  • 11:00 – 11:15  Çay / Kahve Arası
  • 11:15 –  12:00  ISO 10002 Standart Maddeleri (Şikayetleri Ele Alınma Çerçevesi)
  • 12:00 – 13:00  Öğle Arası
  • 13:00 – 13:45  ISO 10002 Standart Maddeleri (Planlama, Tasarım ve Geliştirme)
  • 13:45 – 14:00  Çay / Kahve Arası 
  • 14:00 – 14:45  ISO 10002 Standart Maddeleri (Şikayetleri Ele Alma Sürecinin İşletilmesi)
  • 14:45 – 15:00  Çay / Kahve Arası
  • 15:00 – 16:00  ISO 10002 Standart Maddeleri (Sürdürme ve İyileştirme)
  • Eğitim İle İlgili Soru Cevap

Eğitimlerimize https://www.corlutso.org.tr/akademi (Çorlu TSO Akademi) adresinden başvurmanız dahilinde kaydınız gerçekleşecektir.

Not: Eğitimimize  kayıt yaptırıp katılım gösteren tüm katılımcılara “Katılım Sertifikası” verilecektir. Eğitimimiz Ücretsizdir.